dissabte, 13 de març del 2010

S'obre el teló de la Fórmula 1

Després de mesos sense la fórmula 1, torna el mundial amb molts canvis prometedors.

Primer de tot, el més important, és el fet de que Fernando Alonso se'n hagi anat a una escudería competitiva per tornar a ser campió. Alonso, sota el patrocini del Banco Santander i després d'una segona etapa a Renault desastrosa, arriba a Ferrari, per substituir a Raikonnen que s'ha passat als Ral·lis. L'asturià tindrà un company d'equip molt competitiu, com és Felipe Massa, que després del greu accident de l'any passat, té ganes de guanyar el mundial que se li va escapar fa dos anys. Tot i això, Alonso ha de demostrar la seva gran qualitat amb un bon cotxe, ara és la hora d'en Fernando Alonso.

La gran notícia de l'any, és el retorn del kaiser. Michael Scumacher torna a la fórmula 1 amb ambició d'aconseguir el vuitè mundial, tot i que de moment, no té un bon cotxe a Mercedes GP, al costat del seu amic Ross Brawn. L'acompanyarà, l'agraciat Nico Rosberg.

L'altre gran atractiu, és l'escuderia McLaren, que ha reunit a dos campions del món anglesos, que volen seguir amb la hegemonia, Hamilton i Button.

Els tímids de Red Bull, sembla que no hi siguin, però aquest any, tambés estan preparats per donar guerra, almenys això sembla, veien els temps de Sebastian Vettel i Mark Webber.

Pel que fa als grups poc favorits que intentaran sumar punts, doncs hi tenim a Renault amb un inexpert Petrov al costat de Kubica. Tenim a Williams, amb Barrichello que encara vol lluitar i Hulkenberg. I el més destacat, el Sauber de Pedro Marínez de la Rosa, que és un gran pilot però no té gaire bon cotxe. Un català que ens pot donar alguna sorpresa.

Per acabar, hi ha els grups que en prou feines acabaran les curses, tenim a Toro Rosso, amb Jaume Alguersuari i Buemi. Hi ha les escuderies Virgin, que reuneix a Glock i a un desconegut Di Grassi, Lotus, que correrà amb dos pilots bons que no mereixen aquests cotxe, com són Jarno Trulli i Kovalainen. Force India tirarà de Sutil i Liuzzi. Per acabar, l'equip Hispania Racing, un equip espanyol i un cotxe penós que conduiran Bruno Senna i Chandock.

En fi, que aquest mundial pot donar molt de si, jo no me'l perdré, tot i que, l'any passat em vaig avorrir bastant amb els Brawn GP, Red Bull i els difusors.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Veurem un bon mundial de F1. Jo donaré suport al Kaiser ia Pedro de la Rosa. Alonso em cau fatal.

Salutacions

Albert ha dit...

Espero reenganxar-me a la F1 aquesta temporada perquè hi ha molts motius per fer-ho, tot i que de moment el primer GP me l'he perdut.
Adéu!