
Messi ha estat brutal tan ahir com en tota la temporada. Ho va aconseguir tot l'any passat a nivell individual i aquest any va a camí de repetir. Pedro sempre marca i aquesta ha estat la seva gran temporada, aquest noi s'ha guanyat la titularitat. Ibra va començar resolutiu i ha acabat malament. Henry i Márquez ja estan retirats. Piqué, Alves, Touré, Busquets,etc...Tots plegats formen un gran equip que s'ha merescut un nou títol.
La vintena lliga ha està al sac, en un any 7 títols, ja ho podem disfrutar perquè això no és gens normal. I a Madrid, Jorge Valdano ha dit que s'ha de renovar el vestuari i la banqueta, tot això després de gastar-se 300 milions d'euros, que s'ho facin mirar. Ni els àrbitres ni ningú ha aturat a un Barça que ha lluitat fins el final per estar a totes les competicions i que un mal dia a Milà, no ens permet que dissabte estiguem on hauriem d'estar, però són coses del futbol. Temporada excel·lent perquè s'han aconseguit 99 punts a la lliga, rècord absolut. El que passa és que ens pot semblar poc, després d'una temporada perfecte amb les 6 copes. Falta algun retoc, però aquesta plantilla té encara molta credibilidat i molt de crèdit. Visca el Barça!
S'ha acabat la lliga, es farà llarg fins l'agost, ens haurem de conformar amb un mundial de futbol que no està gens malament.
2 comentaris:
Ja la tornem a tenir aquí!!!! aquest any ... també!!! ;)
Salutacions.
Campions!!!
El nerviosisme inicial era comprensible, però a mesura que va anar avançant el partit ja es veia que la victòria no es podia escapar.
Ja sabem com són els merengues: si funciona, bé, i sinó, més diners.
El problema arribarà quan s'acabi el Mundial; tardarà en haver-hi futbol un altre cop.
Adéu!
Publica un comentari a l'entrada