dissabte, 11 de desembre de 2010

Qatar Foundation i dopatge

Qatar Foundation: El Barça ha tancat un acord milionari de 30 milions per temporada (en seran 5) amb Qatar Foundation per tal de que en la samarreta blaugrana hi hagi publicitat de qui paga. Per una part és veritat que es perdrà la tradicionalitat de tenir la samarreta sense publicitat ( Unicef és diferent perquè no paguen) i era dels pocs equips d'elit que no tenien publicitat d'empreses internacionals, però per l'altre banda s'ha de tenir en compte que serà la samarreta més ben pagada del futbol i una oportunitat d'aquestes no s'ha de deixar escapar i menys en la situació econòmica en que ens trobem. A la curta o la llarga el Barça li hagués anat bé portar publicitat a la samarreta o al nom de l'estadi (però això ja no m'agrada tant), serà una font d'ingressos important i ja ens acostumarem a veure el logo imprès sobre la samarreta, però el que ha de destacar per sobre tot és l'escut i els colors blaugranes.

Dopatge: Aquests últims dies ens hem enterat d'una operació en contra del dopatge a Espanya que ha afectat principalment a la famosa atleta espanyola  Marta Domínguez. Una de les úniques estrelles de l'atletisme espanyola també ha estat esquitxada i van caient tots de mica en mica. És una pena veure que gairebé tots els atletes es dopen per aribar a la glòria quan després els atraparan.