dimarts, 25 d’agost del 2009

Visita a casa de l'Arsenal

La setmana passada vaig estar a Londres i vaig visitar les instal·lacions d'un dels equips més importants de la ciutat juntament amb el Chelsea i el Tottenham, estic parlant de l'Arsenal.

La meva intenció era comprar alguna entrada pel primer partit de la temporada de Premier League a l'Emirates Stadium (Arsenal 4-1 Pourthmouth), però com que el camp és relativament petit, comparat amb el Camp Nou, gairebé mai hi han entrades, així que em vaig quedar sense. Però no volia desaprofitar la meva passejada per l'Emirates, llavors vaig fer el tour per l'estadi.

Grans instal·lacions, ja que és de fa pocs anys, i el típic d'aquests tours, visitar la llotja, trepitjar la gespa, entrar pel túnel de vestidors, sala de premsa, etc... I per acabar vaig visitar el museu, allà és on realment em vaig adonar que l'Arsenal no tenia gairebé ni un títol. Una lliga i una copa que van aconseguir a la època d'Henry i Pires, ah! i també tenien un quadre recordant la final de la Champions que el Barça va guanyar al 2006 a París. Molta història, però pocs títols, em va recordar a l'Atlètic de Madrid.

Finalment vaig estar a la botiga, on vaig veure clar que Cesc Fàbregas és el seu ídol i capità i que després d'haver deixat anar a Adebayor i a Kolo Touré no deixarien marxar al migcampista català, que per ells és l'únic bo que els queda, així doncs, que el Barça se'l tregui del cap. El que em va fer gràcia, va ser trobar algún cartell amb les fotos de l'heroi Alexandr Hleb.

Va ser una excursió profitosa, perquè vaig descobrir la realitat de l'equip canoner de Londres.

1 comentari:

Albert ha dit...

Jo també vaig fer el tour al mes de juny, aprofitant la meva estada a la final de la FA Cup a Wembley.
Molt bonic i molt modern, tal i como ho expliques.

Londres és ple d'equips importants i d'estadis fantàstics per visitar.
Adéu!